Τι Κουβάς τι Κουμπαράς

Friday, September 08, 2006

Η Ελπίδα Πεθαίνει Πάντα Πρώτη

Καθώς μου είχε πέσει το νεφρί κουβαλώντας τα πράγματα στο καινούριο μου δωμάτιο, το μαγευτικό απόγευμα στο Μπέρμιγχαμ μου ταρακούνησε τον εγκέφαλο. Όσο μόνος και αν νιώθω, όσο μακρύ και αν φαίνεται τούτο το μονοπάτι η γαλήνη που δίνει αυτή η άπλα σε συνδυασμό με το πράσινο και το ατελείωτο γαλάζιο τροφοδοτεί εκ νέου τις μπαταρίες.

Σκότωσα την ελπίδα μέσα μου. Την ελπίδα για ένα καλύτερο αύριο όπως και αν το μεταφράσει κανείς. Δεν είμαι το κέντρο του κόσμου και ούτε πρόκειται να γίνω ποτέ. Οι συγκυρίες μπορεί να φαίνονται δυσμενείς όμως είναι απλά λάθος γεγονότα σε λάθος στιγμές. Ποιες είναι οι δικές μου ευθύνες που δεν έχω πάει ποτέ διακοπές με κάποιον φίλο μου (εκτός μιας φοράς στα Κύθηρα)? Ποιες είναι οι ευθύνες μου κάποια συγκεκριμένα άτομα δεν πρόκειται να με πάρουν ποτέ σοβαρά? Πολλές οι λίγες οι ευθύνες πάντα πίστευα πως η καλή διάθεση (και η γαμιόλα η ελπίδα) μπορεί να εξισορροπήσει τα αρνητικά κύματα.

Όνειρο απατηλό. Η ελπίδα ήταν το προσωπικό μου άλλοθι. Πλέον έκανα το πρώτο βήμα. Την σκότωσα...

Η Γουόλσολ είναι σε καλή κατάσταση και με 2.5 μέσα στην Γκρίσμπι που ψάχνει στα αζήτητα για δανεικό επιθετικό είναι πολύ καλή περίπτωση.

Το ίδιο και η Σάντερλαντ που αποκλείω να χάσει από μια Ντέρμπυ που ακροβατεί ανάμεσα στα όνειρα των οπαδών της, την θλιβερή οικονομική κατάσταση της που την οδηγεί να δανείζει έμπειρα παικτάκια δω και εκεί για κανά ψωροκόμματο, και το γενικά μέτριο έμψυχο δυναμικό της. Ο Κιν είναι άπειρος ακόμα στην Τσάμπίονσιπ αλλά είναι ακόμα νωρίς για να τον ξενερώσουν οι παίκτες του συν ένα σωρό άτομα που ήρθαν τις τελευταίες 10 μέρες στο στάδιο του Ήλιου.

Τέλος η Ντονκάστερ με την Τζίλιγχαμ είναι ένα παιχνίδι που με χαλάει η απόδοση του άσσου αλλά θα το έχω στα υπόψη μου μέχρι την τελική στιγμή. Έχοντας πάει κουβά από την Ντονκάστερ μετά το τελικό του Μουντομπάσκετ κάθισα και την μελέτησα λίγο και γενικά την θεωρούν παρεξηγημένη ομάδα που έχει φόντα για τα Πλέι οφ. Η άμυνα της Τζίλιγχαμ έχει φουρτούνες και με την Ντονκάστερ στα φόρτε της η θα τα φάνε νωρίς η θα κλειστούν πίσω και ζήσε μάη μου....

Παοκάρα διπλό.... Δυσαρεστήθηκε ο Πρωθυπουργός με τις φασαρίες στην ΔΕΘ. Μωρέ τι μας λες... Όταν έταζες τον ουρανό στα άστρα σε αυτά τα παιδιά ενός κατώτερου θεού και σε ψήφιζαν οι ηλίθιοι ήταν καλά. Τώρα πάρε .... Άντε να μην σου πω τι να πάρεις. Ντουμιτρέσκου τσαμπουκαλεμένος, Ριβάλντ0 έξω, επίστροφή του παλτού (ίσως το μεγαλύτερο στοιχείο) και κυρίως μια ωραία παγίδα για να χρεωθούν οι φουκαράδες στα προποτζίδικα και να νομίζει η συμπρωτεύουσα ότι υπάρχει ακόμα στον χάρτη....

Και ένα στάνταρ για μακροχρόνια.... Αποτελέσματα Θρύλου στην Ευρώπη.... 4 ήττες 2 ισοπαλίες και του χρόνου έρχεται ο στόλος για νέες γενιές κακομοίρηδων ....

3 Comments:

Blogger Amon Ra said...

Ακόμα και αν ο ΠΑΟΚ σώσει την ημέρα το καλό σερί έκλεισε. Και αυτό γιατί ενώ η Γουόλσολ ξεκίνησε με 0-1 οι κεντρικοί της αμυντικοί ήταν για τα πανηγύρια. Η πολιορκία της Γκρίσμπυ ήταν συνεχής και δικαιώθηκε έστω και χωρίς την παρουσία ενός δυναμικού σέντερ φορ.

Η Τζίλιγχαμ δεν σηκώνει σχόλια ενώ ο Κιν φαίνεται να ξεκινάει καλά στην Σάντερλαντ. Παοκάρα γερά αλλά επαναλαμβάνω το γενικό ζουμί είναι αρνητικότατο.

Ωραίο χηνάρι η ΚΠΡ... Το φοβήθηκα ο μαλάκας.

9:13 AM  
Anonymous Anonymous said...

Έλα ρε mister Xηναράκια..Ωραίο πόστ αυτο. Ειδικά εκεί που λές για τα ''χρώματα'' του birmi που σου έφτιαξαν το κέφι..Όλοι έχουμε ένα μακρύ περίεργο δρόμο. Η αλήθεια είναι ότι ο δικός σου είναι πολύ μοναχικός..Αλλά αυτό έχει και τα καλά του θέλω να πιστεύω..Self-esteem στο φουλ..Πάει την σκότωσες την ελπίδα ε? Γιατι μωρέ τι σου έκανε..Αστην να έχει και αυτή το δικό της μακρύ δρόμο...Τράγκα γ....σαι!Ειδήσεις στον Alpha mliaxxxxxx!
Είχα λίγο αποσυρ8ει λίγο απο τα blogs αλλά θα επανέλθω δριμύτερα..Α ρε ΜΠΑΟΚΑΑΑΡΑ.. :)

Keep Walking my friend !!

10:17 AM  
Blogger Amon Ra said...

Tάδε έφη Μπάμπης Χριστόγλου: Αν ο Δαφνοστεφανωμένος κάνει το ίδιο πρέσινγκ η Ευρωπαική πορεία θα είναι το κάτι αλλο....

Ωραία θα περάσουμε πάλι φέτος...

Ο Τράγκας έχει γέλιο τουλάχιστον ενώ δείχνει σαν να ντρέπεται που στήριζε την ΝΔ, που είναι λογικό. Δεν είναι Κακαουνάκης....

Ε πουστράκια.... 48μηνο ο στρατός το 2018....

11:11 AM  

Post a Comment

<< Home