Τι Κουβάς τι Κουμπαράς

Sunday, September 10, 2006

Το Δωμάτιο Αυτό θα Ξέρει Μόνο

Δύο είναι τα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά του καινούριου μου δωματίου. Το πρώτο είναι ότι σε 50 μέτρα απέναντι βλέπω... το παλιό μου δωμάτιο. Όταν ήμουν στο παλιό στο τωρινό δωμάτιο έμενε κάποιος πολύ κρυψίνος, που είχε συνεχώς τις κουρτίνες κλειστές. Άρα δεν έβλεπε ποτέ εμένα να χτυπάω το γραφείο, να γυρίζω πέρα δώθε σαν την άδικη κατάρα, να ... ορισμένες φορές.

Το παλιό δωμάτιο είναι σαν το δωμάτιο του Δάντη (είτε του Χρήστου είτε η πραγματική κόλαση του Δάντη). Αφηνοντάς το σκότωσα την ελπίδα μέσα μου και πιστεύω πως άλλαξα ρότα. Αλλά θα το βλέπω πάντα απεναντί μου για να θυμάμαι.... Όταν έρθει ο καινούριος κάτοικος του θα πάω να τον γνωρίσω. Και να του πω πως αν ακούσει ένα πνεύμα να ζητάει γαλήνη είναι η ελπίδα που πέθανε. Και απλά μένει να της κάνω τα σαράντα...

Γυρνάμε στα παλιά καλά έτη. Βλέποντας το κουπόνι της Τρίτης με έπιασε ίλιγγος. Παιχνίδια να φαν και οι κότες μόνο που την εβδομάδα πριν την Αθήνα έχει μόνο διάβασμα, άντε και το πάρτυ της Βαλένθια στα στιγμιότυπα. Παίζω σήμερα και το επόμενο ραντεβού είναι στο god damn city. Και πάιζω 2 χηνάρια. Γουεστ Χαμ - Αστον Βίλα και Ιωνικός-Καλαμαριά....

Το δωμάτιο αυτό θα ξέρει μόνο πως έφτασα γυμνός στον πόνο,
το δωμάτιο αυτό θα ξέρει μόνο ότι δεν φανταστηκές ποτέ...

5 Comments:

Blogger Amon Ra said...

ΤΙ ΜΑΛΑΚΑΣ ΠΟΥ ΕΙΜΑΙ.... ΔΕΝ ΕΓΡΑΨΑ ΤΟ ΔΕΥΤΕΡΟ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΟ ΤΟΥ ΔΩΜΑΤΙΟΥ...

ΛΟΙΠΟΝ ΤΟ ΤΩΡΙΝΟ ΔΩΜΑΤΙΟ ΕΙΝΑΙ ΒΛΕΠΕΙ ΤΗΝ ΔΥΣΗ ΕΝΩ ΤΟ ΠΑΛΙΟ ΑΠΕΝΤΑΝΤΙ ΕΒΛΕΠΕ ΤΗΝ ΑΝΑΤΟΛΗ....

ΣΕ ΑΠΛΗ ΜΕΤΑΦΡΑΣΗ ΑΥΤΟ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΟΤΙ ΣΤΟ ΠΑΛΙΟ ΔΩΜΑΤΙΟ Ο ΥΠΝ0Σ ΗΤΑΝ ΜΙΑ ΑΠΕΡΑΝΤΗ ΤΑΛΑΙΠΩΡΙΑ ΓΙΑΤΙ ΑΠΟ ΤΙΣ 5 ΟΙ ΑΚΤΙΝΕΣ ΤΟΥ ΗΛΙΟΥ ΤΟ ΧΤΥΠΑΓΑΝ ΑΝΕΛΕΗΤΑ. ΕΔΩ ΤΩΡΑ 2 ΝΥΧΤΕΣ ΟΜΩΣ ΕΚΑΝΑ ΤΟΥΣ ΚΑΛΥΤΕΡΟΥΣ ΥΠΝΟΥΣ ΤΗΣ ΔΙΑΜΟΝΗΣ ΜΟΥ....

ΚΑΙ ΕΤΣΙ ΝΑ ΠΑ ΝΑ ΓΑΜΗΘΕΙ ΚΑΙ ΤΟ ΑΣΤΕΡΙ ΤΗΣ ΧΑΡΑΣ ΠΟΥ ΤΟ ΑΝΑΖΗΤΟΥΣΑ ΚΑΘΕ ΝΥΧΤΑ ΜΕΣΑ ΣΤΗΝ ΑΥΠΝΙΑ ΜΟΥ ΚΑΙ ΠΟΥ ΤΟ ΣΥΝΟΔΕΥΑΝ ΣΚΙΟΥΡΑΚΙΑ ΚΟΚΟΡΙΑ ΚΑΙ ΠΕΡΙΣΤΕΡΙΑ ΜΕ ΣΚΟΡΟΦΑΓΩΜΕΝΑ ΦΤΕΡΑ...

ΖΗΤΩ ΤΑ ΜΑΥΡΑ ΚΟΡΑΚΙΑ ΚΑΙ ΤΑ ΜΕΓΑΛΑ ΤΟΥΣ ΑΔΕΛΦΙΑ ΟΙ ΕΛΕΥΘΕΡΟΙ ΑΕΤΟΙ

6:46 AM  
Anonymous Anonymous said...

Είσαι πολυ μπροστα τελικα εσύ :) Παλτό απο Δάντη τι λέει?

7:24 AM  
Blogger Amon Ra said...

Ο Ιωνικός με έχει πορώσει άσχημα αλλά το χ ήταν σωστή επιλογή ακόμα και αν δεν έκατσε βάσει των ευκαιριών της Καλαμαριάς. Τελικά το να έχεις 2 δυνατά χηνάρια και να παίζεις μονάδες και την δυάδα ένα χ να κάτσει από τα 2 και έχεις τουλάχιστον τα λεφτά σου πίσω...

Γουέστ Χαμ - Άστον Βίλα ωραίο χηνάρι

10:15 AM  
Blogger FuSmOKer said...

Κατάλαβα, κολλημένος με την μπάλα :)

Άσε τις μπάλες και τις παπαριές ρε μαν και τρέχα σε κάνα atomic jam, house of god, παρτάρες και άγιος ο Θεός και φάε και κάνα Αγγλιδάκι :)

(9,5 χρόνια Αγγλία, τα 3 στο Birmingham και εγώ. Γαμάτα! :)

10:04 AM  
Blogger ο δείμος του πολίτη said...

Μιλάμε καλύτερη περιγραφή για το χαμένο πνεύμα της ελπίδας δε ξαναβρήκα. Είσαι φοβερός. Εύχομαι το νέο σπίτι να είναι γεμάτο από τη γυναικεία -διαφορετική κάθε ή και παράλληλα, δεν πειράζει- παρουσία.

8:39 AM  

Post a Comment

<< Home